torsdag 13. november 2008

Dagens titt ut vinduet.

Når jeg sitter på skolen hender det at jeg mister litt konsentrasjonen og faller over i drømmeverdenen. Da sitter jeg å ser ut vinduet og ser mange rare ting. Jeg får ofte spørsmålet "Ser du noe der ute eller", og tenker JA, det gjør jeg faktisk! Og hvorfor ikke dele det med dere andre?
I dag sto det en gjeng med skoleunger utenfor og ventet på en buss. De vinket til bilene som kjørte forbi og prøvde å få lastebilene til å tute. Tror de fleste kjenner seg igjen i det! Ah, tenk å vere et barn igjen!

3 kommentarer:

Æss sa...

ser du nokke der ute no eller?

Henriette sa...

tre bussa på rad, 2 gule og en kvit i midten. En buss-sandwich om du vil!

Æss sa...

faen at e ikke har vindusplass.. jaja e sitte heldigvis vedsiden av d sånn at e kan spørre d om ka som skjer da..